< Till bloggens startsida

hipp hurra för här kommer bumbibjörnarna

Livet leker som gubben sa!

 

Jag har det bra om ni undrar, så ni kan ta det lugnt där hemma! Saker er dock!

Vad har hänt i mitt liv sen sist vi pratade. Jo jag hoppade på en ny buss mot nya äventyr., Fann 2 otroligt härliga engelsmän på bussen. Första stoppet var Lake aniwhena, ett kulturell stopp med sjukt god mat! Fiskade även ål, inte varje dag man gjorde det. Ett jättefint ställe!

 

Andra stoppet var Blue Duck Lodge, mitt ute i ingenstans, var sjukt bra väder så var härligt det med. Här sköt jag såna där oranga saker i luften, Gick sådär 2/10 och ett blåmärke var mitt resultat. Dagen avslutades med att vi grillade marshmallow framför en brasa.

 

Tredje dagen så skulle vi har gjort en av världens finaste 1dags hike, dock blev det inställt på grund av dåligt väder, vilket var trist. Men sånt är livet. Istället åkte vi till Wellington, huvudstaden där det också var dåligt väder. Men det gjorde inget för vi var på en pub hela kvällen.

 

Idag har vi spenderat dagen i Wellington med at gå på ett museum. Kom fram till att jag inte riktigt gillar museum men var helt okej.  Dock drack jag världens äckligaste apelsinjuice där, vilket inte var så kul!

 

Imorgon bär det av mot södra ön och abel tasman!

 

Kort info vad som händer för mig. Har hittat 4sjutk sköna människor som jag hänger med! Är så roligt att träffa nytt folk och fina de rätta. Kommer bli tråkigt att lämna dem i framtiden men har några dagar till med dem. Hejdå och kul att du hart det bra i Alperna Carro!

Funkar inte att lägga upp bilder för mig, men kolla på facebook där finns det några.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0